Website analyse.

Bent u op zoek naar punten op uw website om de conversie te verhogen of wilt u juist meer bezoekers trekken? Deze problemen kunnen worden opgelost door eerst een website scan uit te voeren voor uw website of webshop.

Website analyse, waar is dat goed voor?

Een website analyse is goed voor meerdere punten. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar punten op uw website om de conversie te verhogen of wilt u juist meer bezoekers trekken? Deze problemen kunnen worden opgelost door eerst een website scan uit te voeren voor uw website of webshop. Met de resultaten van deze scan kan namelijk worden gekeken naar wat er nodig is om uw doelen wél te gaan behalen.

Website scan, waar leidt het toe?

Uit een scan van uw website of webshop komen meerdere problemen en verbeterpunten. Het is vrijwel onmogelijk om een website of webshop te hebben zonder minpunten. Bij Webshuttle genieten wij ervan om deze minpunten in hun geheel te laten verdwijnen. Dit laten verdwijnen van deze minpunten waar bezoekers van uw website of webshop tegenaan lopen doen wij door middel van meerdere diensten;

Wat kost het analyseren van een website?

Het analyseren van een website of webshop is natuurlijk sterk afhankelijk van de omvang en het doel van de website of webshop. Bij een webshop hebben wij over het algemeen meer werk dan bij een website, daar een webshop meerdere soorten pagina’s hanteert voor bijvoorbeeld zijn/haar producten. Wilt u nou precies weten wat het laten draaien van de Webshuttle website scanner voor u zou kosten? Neem dan contact met ons op.

Advies op maat

Naast het uitvoeren van een realistische website scan voorzien wij u graag ook van een stuk advies op maat. Bij Webshuttle zijn wij eerlijk en zullen wij het u ook vertellen wanneer het geen goed idee is om ergens nog meer in te investeren. Deze eerlijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wilt u een stukje advies op maat? Neem contact op met één van onze specialisten en wij gaan graag met u in gesprek.

Case

Tuinhoutdiscount.nl

Tuinhout Discount vond het tijd om, na offline veel verbouwingen en groei te hebben doorstaan, ook online te gaan groeien. Een nieuwe webshop werd ontworpen, een realtime koppeling met het kassasysteem werd ontwikkeld en een nieuwe conversie-gedreven webshop was geboren. Met duizenden orders per jaar en vele bezoekers die daadwerkelijk klant worden is de nieuwe webshop een waar succes. Hoe Tuinhoutdiscount.nl dit voor elkaar krijgt? Ze werken samen met Webshuttle...